Reklama dźwignią handlu

Fire Phone smartfon stworzony z myślą o ułatwieniu korzystania z usług Amazonu i partnerów handlowych. Wyjątkowo przemyślana forma reklamy i próba dyskredytacji konkurencji.

Smartfon oparty na systemie Fire OS, czyli zmodyfikowanym Androidzie. Szereg autorskich rozwiązań, które są dedykowane dla Klientów, współpracowników Amazonu.

Czterordzeniowy procesor, 2 GB pamięci RAM, wbudowany aparat wyposażony w 13-megapikselową matrycę, optyczną stabilizację obrazu i optykę jasności. Producent zapewnia, że aparat jest lepszy niż u konkurenta Galaxy S5 i iPhona S5.

Smartfon poza bogatym wnętrzem został opatrzony zabezpieczeniem w postaci gumowej ramki a przód i tył pogrywa Gorilla Glass 3, przyciski zaś wykonane są anodowanego aluminium a wszystko po tym by smartfon był niezniszczalny. Plotki zapowiadające wejście na rynek mówiły o technologii 3 D, to za dużo powiedziane.

Wykorzystana technologia pozwala ocenić kąt patrzenia na telefon i zmiany położenia głowy, pozwala to na zarządzanie telefonem bez jego dotykania. Nie sugerując się plotkami a jedynie specyfikacją smartfon jest obiecujący i aż ciekawi, co nowego może się pojawić w następstwie.

www.tchp.org.pl www.zasilsie.pl